~Soulfighters International~
Please log in or registrer to watch this forum :)
-Regards from SOUFii staff-

ShoutMix chat widget

You are not connected. Please login or register

My pics...hehe...Hope you like it^^

Go to page : 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 3]

1 My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2009-11-10, 4:22 pm

injosu

avatar
Techs
Techs







*maybe the pics are a bit to close to my face...but have fun XD*

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd
yeah it's a bit too close~ but then it makes me excited when I was able to peek at dbsk's poster in your room at one angle~ XD
and it's really fun to get to know how my online friends actually looks like~ ^^ maybe I'll post my pics too sometimes.. but the problem is I rarely take photos of myself. I used to do this often before when I was in college, but not so much now~ >.<
hahaa but I'll make sure to post some when I do~ =)

thanks for ur lovely pics, jojo~ ^^ do share more! hehee

View user profile http://minukkie.blogspot.com

injosu

avatar
Techs
Techs
nukimiaka wrote:yeah it's a bit too close~ but then it makes me excited when I was able to peek at dbsk's poster in your room at one angle~ XD
and it's really fun to get to know how my online friends actually looks like~ ^^ maybe I'll post my pics too sometimes.. but the problem is I rarely take photos of myself. I used to do this often before when I was in college, but not so much now~ >.<
hahaa but I'll make sure to post some when I do~ =)

thanks for ur lovely pics, jojo~ ^^ do share more! hehee

Haha yea i know...but my other pics...i think the got worser and these where the best XD But yea...now you won't forget my face XD

Haha yea...my own made poster of the guys^^
I have also 5 other's of them in my room and still need to hang up like 5/6 posters of them...haha...

Maybe if you want you can share your pics later if you want^^
But yea, only if you want it by yourself^+^

And i will share more later^^ I promise^^ haha^^

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd
yeahh i shall never forget your face~ XD
especially those light brown eyes.. i wish i have that colour~ only a tiny few people have those light brown eyes in malaysia~ n i wasn't included lol!!

wahh i'd love to post up the boys' face on my walls too.. but the paint is really new and my mom wud be screaming~ hahaa~


_________________

credits:♥MELODY@SOUFII
Always Keep The Faith!
View user profile http://minukkie.blogspot.com

injosu

avatar
Techs
Techs











BONUS!!!!!!!

*in the background you can see changmin* haha

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

injosu

avatar
Techs
Techs
nukimiaka wrote:yeahh i shall never forget your face~ XD
especially those light brown eyes.. i wish i have that colour~ only a tiny few people have those light brown eyes in malaysia~ n i wasn't included lol!!

wahh i'd love to post up the boys' face on my walls too.. but the paint is really new and my mom wud be screaming~ hahaa~

only a few people...
Well in my country hardly people have brown eyes...more to the blue colour or well green, gray...those kind of colours...or a mix of colours to...

Well i can not put them on some places in my room so i need to see where i can put them

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

injosu

avatar
Techs
Techs
me with nerd glasses XD *here comes the pics of me with the glasses
special effect
popart^_^
and another on^_^








Tadaa my new pics :WHAT:

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

jija

avatar
Writers
Writers
0.o! *behind: changmin: nosebleeding*

Umma! Wild side of umma! *behind: changmin: fainted*

Hahaha. I never see the dark side of umma yet, though. XD

yah nuki unnie, my eye color is middle, nearly dark but at the same time nearly light toooooooo...

Gawd, I'm talking nonsense in the morning =.=

View user profile http://harmonyjija.blogspot.com

injosu

avatar
Techs
Techs
jija wrote:0.o! *behind: changmin: nosebleeding*

Umma! Wild side of umma! *behind: changmin: fainted*

Hahaha. I never see the dark side of umma yet, though. XD

yah nuki unnie, my eye color is middle, nearly dark but at the same time nearly light toooooooo...

Gawd, I'm talking nonsense in the morning =.=

Did i let him faint....ohoh... :EH1:

my dark side... haha see my dark side XD now i am a good girl :PRAY:
Haha you are in the morning now..me in evening making homework... :EH1: *home work round 12 am yes i do*

Thanks for the comment on my pics jija dear ^^

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

10 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 2:33 am

JenJen~젠젠~

avatar
High Admin
High Admin
Haha cool, great special effects
and the alien pic, now I can only say "What did I say".....
"THE ALIENS ARE COMING" XD


_________________


Fan Fic's
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile http://jelladventures.wordpress.com/

11 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 2:37 am

injosu

avatar
Techs
Techs
JenJen~젠젠~ wrote:Haha cool, great special effects
and the alien pic, now I can only say "What did I say".....
"THE ALIENS ARE COMING" XD

Haha yea...but i am not here for junsu neck...no...for changmin...haha...but not his neck...just...him in total..
haha i just can make those pics with my macbook like...boem..1 click and there the are
Thanks for the comment

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

12 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 2:43 am

JenJen~젠젠~

avatar
High Admin
High Admin
haha that's cool
I think I have a program on my pc, that can do that too maybe XD not sure

and BTW... what's wrong with feeling like biting his neck XD
it's still very delecius muhahah *starts chasing after junsu...... and jae XD*


_________________


Fan Fic's
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile http://jelladventures.wordpress.com/

13 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 2:50 am

injosu

avatar
Techs
Techs
mmmh changmin neck...noting wrong...but...i want more then his neck..i rather bit his finger XD :EH2: yea...finger XD
mmh...*start to run after changmin*

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

14 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 3:11 am

jija

avatar
Writers
Writers
aigoo, jen, injo umma, what is this?

=.=

hahaha. Who wanna be a blood sucker?

I'm thinking of Junsu's blood... seems delicious~~~

View user profile http://harmonyjija.blogspot.com

15 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 6:31 am

OMO... =.='
No wonder I see Changmin and Jaejoong and Junsu all in hiding and shushed me when I saw them... So you guys are the one coming to get them huhh... hahaha!!

Susu! Love all ur pics. Including u with the nerd glasses~ LOL! U make one pretty nerd that is~ kekeke~ And the effects u made is just lovely~ =)

Yeah, agree with jija. At last, we saw the wild side of u~ heheee...


_________________

credits:♥MELODY@SOUFII
Always Keep The Faith!
View user profile http://minukkie.blogspot.com

16 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 7:31 am

jija

avatar
Writers
Writers
nukimiaka wrote:OMO... =.='
No wonder I see Changmin and Jaejoong and Junsu all in hiding and shushed me when I saw them... So you guys are the one coming to get them huhh... hahaha!!

Susu! Love all ur pics. Including u with the nerd glasses~ LOL! U make one pretty nerd that is~ kekeke~ And the effects u made is just lovely~ =)

Yeah, agree with jija. At last, we saw the wild side of u~ heheee...

YEAH!! WILD SIDE!! *changmin: WILD SOUL?* shut up changmin. =.="

View user profile http://harmonyjija.blogspot.com

17 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 11:01 am

injosu

avatar
Techs
Techs
jija wrote:
nukimiaka wrote:OMO... =.='
No wonder I see Changmin and Jaejoong and Junsu all in hiding and shushed me when I saw them... So you guys are the one coming to get them huhh... hahaha!!

Susu! Love all ur pics. Including u with the nerd glasses~ LOL! U make one pretty nerd that is~ kekeke~ And the effects u made is just lovely~ =)

Yeah, agree with jija. At last, we saw the wild side of u~ heheee...

YEAH!! WILD SIDE!! *changmin: WILD SOUL?* shut up changmin. =.="

Eeuh i stopped hunting them i am good girl...for this moment...

Thanks for loving my pics...haha thanks for calling me a pretty nerd ^_^ and yea...i mostly love the popart effect...i dunno why but i just do!

Haha wild side...wich pics is that btw

Jija: haha yea...wild side not soul...but now it reminds me of that song...really great haha ^^

Thanks for the comments on my pics

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

18 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 2:30 pm

nox

avatar
Bypass
Bypass
it feels a bit wierd its the same way i pictured you jojo :WHAT2:
i liked the nerd glasses i've got a pair but mine r black
oh min is all over your room are'nt you a bit embarrassed every one coming to your room seeing this half naked guy??

View user profile

19 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-12, 3:46 pm

injosu

avatar
Techs
Techs
nox wrote:it feels a bit wierd its the same way i pictured you jojo :WHAT2:
i liked the nerd glasses i've got a pair but mine r black
oh min is all over your room are'nt you a bit embarrassed every one coming to your room seeing this half naked guy??

wow really :WHAT: you just know how i would look like....
haha yea me and my nerd glasses XD :SPY: haha XD
and nope...i am not...my friends know about my crazyness about him and if somebody else comes around in my room i just...explain it is just who i am!

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

20 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-13, 12:02 pm

jija

avatar
Writers
Writers
Lots of them are the different sides of you that we've never see before ^^

Oh, wait . I'm gonna upload some of the photos of me ^^ Lots of them!! haha


_________________


Siggies credits to JenJen ^^ [You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile http://harmonyjija.blogspot.com

21 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-13, 12:53 pm

injosu

avatar
Techs
Techs
jija wrote:Lots of them are the different sides of you that we've never see before ^^

Oh, wait . I'm gonna upload some of the photos of me ^^ Lots of them!! haha

aah yea...i guess the side i have right now you never saw before to...me witha facial mask on my face for a whole night XD :EH1:
haha oke then upload them and i will watch them :SPY:

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

22 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-13, 2:10 pm

jija

avatar
Writers
Writers
injosu wrote:
aah yea...i guess the side i have right now you never saw before to...me witha facial mask on my face for a whole night XD :EH1:
haha oke then upload them and i will watch them :SPY:

0.o!!! you should see me with facial mask too, but i kinda forgot where i put the photo... =.=

Photos uploaded! Lots of them!!!


_________________


Siggies credits to JenJen ^^ [You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile http://harmonyjija.blogspot.com

23 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-13, 3:30 pm

injosu

avatar
Techs
Techs
jija wrote:
injosu wrote:
aah yea...i guess the side i have right now you never saw before to...me witha facial mask on my face for a whole night XD :EH1:
haha oke then upload them and i will watch them :SPY:

0.o!!! you should see me with facial mask too, but i kinda forgot where i put the photo... =.=

Photos uploaded! Lots of them!!!

Haha yea...now my face feels so soft...mmh so nice...^_^ *let changmin touch it*

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

24 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-13, 3:33 pm

jija

avatar
Writers
Writers
injosu wrote:
Haha yea...now my face feels so soft...mmh so nice...^_^ *let changmin touch it*

LOL!!!
hahahah
Go on, before Nuki unnie steal him from you and hides him in her luggage


_________________


Siggies credits to JenJen ^^ [You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile http://harmonyjija.blogspot.com

25 Re: My pics...hehe...Hope you like it^^ on 2010-02-14, 10:05 pm

injosu

avatar
Techs
Techs
no...she cant..not hide him...
Share him then... :GIVE:
haha i hope nuki want to do that ^_^

View user profile http://www.youtube.com/injosuurd

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum